Sagi ciag dalszy – a u siostry….

Tydzien mniej wiecej po wyjezdzie Mamusi do Anglii dostaje telefon od jej mlodszego syna – ze siostra na OIOMie. Nieprzytomna. Oszczedze Wam szczegolow, ale powiedzial, ze ja znalazl nieprzytomna, i cala jest posiniaczona – pobita. Ze ma bardzo powazne obrazenia mozgu. Bardzo szybko z lokalnego szpitala przewiezli ja do szpitala w Lodzi, ktory jest bardziej specjalistyczny i ma oddzial neurochirurgii.

Przez dwa tygodnie sytuacja byla ciezka, bo kontaktu z siostra nie bylo (nie miala telefonu komorkowego), szpital nie chcial udzielac zadnej informacji, syn mlodszy ja odwiedzil tylko dwa razy (koszty), wiec ja nic nie wiedzialam, a Mamusia sie zamarwiala ‘na smierc’.

Powoli dowiedzialysmy sie, ze oprocz posiniaczonej twarzy (czarne oko, czarny podbrodek, cale rece posiniaczone, nogi…) ma wylew w mozgu. Ktory ani sie nie powiekszal, ale tez sie nie zmniejszal. W szpitalu w Lodzi powiedzieli, ze siostra powinna miec operacje na mozg. Siostra nie chciala, wiec sie wypisala na wlasne zyczenie, i przeniosla do szpitala lokalnego. Z ktorego bardzo szybko znow sie wypisala na wlasne zyczenie.

Zalacze Wam screenshot z jej wypisu. Tutaj komentowac nie trzeba.

A co sie stalo? Nie wiemy. Siostra nie pamieta. Ewidentnie zostala pobita. Mlodszy syn mowi, ze to starszy zrobil. Co jest bardzo pradopodobne. W przeszlosci uderzyl ja nie raz. Mojej mamie zlamal kregoslup. Ma klucza do mieszkania…

Starszy syn mowi, ze mlodszy to zrobil. Mlodszy nigdy jej nie uderzyl. Ale mieszkal w mieszkaniu z siostra.

Siostra nie chce zglosic pobicia na policje. Mowi, ze nic nie pamieta, i ze byc moze sie przewrocila…

Bardzo szczery wpis, ale Ci z Was, ktorzy sa ze mna od lat, wiedza, ze zawsze pisze szczerze i nie ubarwiam swojego zycia. Mam sytuacje szalone, super smieszne, ale rowniez i takie jak ta.

7 thoughts on “Sagi ciag dalszy – a u siostry….

  1. Przerażające. Są stowarzyszenia i fundacje pomagające kobietom doświadczającym przemocy, może siostra tam uzyskałaby wsparcie i pomoc, jeśli nie chce zgłaszać pobicia policji ?

    Like

    1. Trzeba chciec pomocy. Siostra stwierdzila: ja nikogo nie winie, bo nie pamietam, co sie stalo… mysle, ze bardzo wiele kobiet nie szuka pomocy, bo sie boi, bo sie wstydzi, bo nie wierzy, ze cokolwiek pomoze. Smutne i przerazajace.

      Like

  2. Przykre? Nie, to jest nie przykre, a straszne, przeraĹĽajÄ…ce.
    I co teraz z TwojÄ… mamÄ…? Siostra bÄ™dzie w stanie siÄ™ niÄ… opiekować? Szczerze mĂłwiÄ…c myĹ›lÄ™, ĹĽe powinnaĹ› mamÄ™ zatrzymać u siebie, tak dĹ‚ugo, jak dĹ‚ugo siÄ™ nie upewnisz, ĹĽe siostra daje radÄ™…

    Like

    1. Zobaczymy, nie wiemy na razie… nie jest tak latwo zostawic mame tutaj, nie jest Anglia w unii, wiec bede musiala sie zorientowac co trzeba zrobic, aby mogla u mnie troche dluzej pozostawac, jesli bedzie taka potrzeba…

      Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.