Debata toaletowa.

Nie wiem, jak w Polsce, i prosze bardzo, powiedzcie mi, ale tutaj jest goraca debata na temat tego, jak nalezy wieszac rolke papieru toaletowego.

Sa dwa zaciete obozy. Pierwszy oboz uwaza, ze papier toaletowy powinien byc wieszany ‘under’ (pierwsze zdjecie), drugi oboz uwaza, ze jedyny wlasciwy sposob to ‘over’ (zdjecie po prawej).

Image result for toilet roll hanging

I powiem Wam, ze to jest naprawde powzany temat tutaj, ludzie maja bardzo silna opinie na temat tego, jak papier powinien byc wieszany, i normalnie sie o to kloca!!

Wiele lat temu nalezalam do obozu numer jeden, moze dlatego, ze tak zawsze papier wisial u nas w domu. Ale jakos nigdy nie bylo to dla mnie wazne, jak wisial, tak wisial.

Ostatnio w radio sluchalam wlasnie takiej debaty, i pani powiedziala, ze w hotelach zawijaja koniec papieru w taki rozek (po lewej), Image result for toilet paper folding hotel i nie da rady tak zawinac papieru jesli sie wiesza w sposob pierwszy, wiec sposob drugi jest zdecydowanie wlasciwym sposobem.

I wiecie co? Chyba sie normalnie zaczelam zgadzac! Bo ona miala racje… No nie da sie…

Jesli chodzi o nas, to Zuzia ma to w pupie (ha ha ha), ja rowniez, generalnie, Ola sie do mnie nie odzywa, wiec odpowiedzi od niej nie uzyskalam.

A jak to jest u Was? Macie swoj sposob? Czy Wam zupelnie nie zalezy? I ciekawa rowniez jestem, czy w Polsce debata toaletowa sie rowiez odbywa, czy to tylko wsrod Anglikow tak…

8 thoughts on “Debata toaletowa.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.