Komentarze Oli…

Ola mnie po prostu rozwala! Zazwyczaj jest bardzo trudnym dzieckiem, ale od okolo 2 tygodni jest cudowna (odpukac w niemalowane, oby to trwalo jak najdluzej).

Dzisiaj z nudow przegladam sobie profile potencjalnych narzeczonych w internecie, Ola mi przez ramie zaglada. Po kilku minutach mowi:

– Jezu, jak to sa nalepsze zdjecia, ktore ci panowie maja, to jest mi ich szkoda, bo jak oni musza w prawdziwym zyciu wygladac….

Troche pozniej.

Mamy taka aplikacje na telefonie, gdzie Ola dostaje gwiazdki za wykonywanie swoich obowiazkow (np. uzywanie telefonu przez maksymalnie 1.5h na dzien, albo za zrobienie fizjoterapii), i pozniej moze te gwiazdki na nagarody wymienic (np. dodatkowy czas na telefonie, albo kasa, albo moze miec pilota przez caly wieczor…).

Spojrzalam w aplikacje, i mowie: dodalas sobie gwiazdke za uzywanie telefonu przez poltorej godziny wczoraj! A przeciez nie mialas telefonu, bo Ci skonfiskowalam, wiec to sie nie liczy! Wiesz, ze nie mozesz dodawac sobie sama gwiazdek…!

Ola sie na mnie patrzy z politowaniem i mowi:

– Przeciez nie mialam telefonu….!

Ja jej na to: no wlasnie, nie mialas, wiec nie mozesz sobie dodac gwiazdki za jego nieuzywanie!

– Mamusiu, przeciez nie mialam telefonu! Wiec jak sobie moglam dodac gwiazdke?

No tak, rzeczywiscie. Dobrze miec inteligentne dzieci. Czasami.

P.s. Ola jest bardzo kreatywna, i od kilku dni co wieczor spedza kilka godzin produkujac karty swiateczne. Sama je wymysla, i spedza okolo godziny na kazda karte. Oto jej ostatni wynalazek (wycinane z kilku papierow):

2019-12-14 21.37.15.jpg

2 thoughts on “Komentarze Oli…

  1. Moja corka ma ciezki charkter tylko czekam ja podrosnie a tak to ciagle mysle ze szkoly z internatem sa dla niej i ja bede miec mniej stresu, hahaha

    Like

    1. Wiesz, ze ja tez zupelnie powaznie myslalam o szkolach z internatem????? Niestety, dwie rzeczy mnie powstrzymaly, tatus by nie placil, a takie szkoly sa drogie, no i tak naprawde ja jestem jedyna osoba w jej zyciu, na ktorej ona moze polegac, wiec jesli bym ja odeslala, to juz nikogo by nie miala… I sie zatem wciaz mecze… šŸ˜›

      Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.