Najlepszy kochanek na ziemi

Randkowanie internetowe nigdy nie przestanie mnie zaskakiwac. Ostatnio zostalam super polubiona przez jednego pana, 54 letni stolarz. Pan wyglada tak:

2019-12-02 21.05.16.png

No juz pal licho, ze (ryzykujac ze mnie posadzicie o arogancje) rozbawila mnie sama mysl, ze ten pan mysli, ze ma u mnie jakiekolwiek szanse.

Ale czytajac jego profil ubawilam sie jeszcze lepiej. Sami sobie poczytajcie….:

“Bardzo szczery, otwarty i uprzejmy gentleman. Ale jako kochanek jestem po prostu najlepszy!

Szukam kogos seksownego, pania, ktora wie, jak sie kochac.

Nie jestem bogaty, ale mam duzo milosci dla wlasciwej pani.

Mam prawo jazdy,Ā  i swoje mieszkanie.

Jestem bardzo bogaty w rzeczy, ktore sa za darmo. I jestem bardzo szczery, nigdy cie nie zdradze, ani ci nic nie ukradne.

Moj email to ….

Jestem najlepszym minetownikiem* z jakimkiedykolwiek bedziesz. Daj sie posmakowac”

 

Nie ma za co, kochani, nie ma za co. Udanej niedzieli.

 

* Pan uzyl slowa ‘oralist’, nie bardzo wiem, jak to przetlumaczyc…

8 thoughts on “Najlepszy kochanek na ziemi

  1. Kurcze, a mnie jakos niefajnie sie czytalo ten wpis…. fakt, ze jego ogloszenie jest hmm i mnie osobiscie rowniez kandydat nie przyspiesza tetna…. no ale najwyrazniej uznal na podstawie Twojego profilu, ze gracie w tej samej lidze. Dlaczego? ktoz to moze wiedziec. Zapomij, idz dalej, zycze owocnych poszukiwan šŸ™‚

    Like

    1. On pewnie super lubi wszystkie kobiety, nie sadze, aby byl zbytnio wybredny… Kurcze, mam nadzieje, ze nie jestesmy w tej samej lidze, bo inaczej sie zalame!!! šŸ˜€

      Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.