Starzec sie z godnoscia

Wpadl mi ostatnio w rece artykul o starzeniu sie kobiet. Z godnoscia. Juz samo to wyrazenie – “starzec sie z godnoscia” – w ogole mi nie pasuje. Bo co to oznacza? Zaakceptowanie zmarszczek? Emerytura wystarczajaca na zycie? Duma z tego, ze jest sie starym? Nie wiem.

Ja w ogole nie jestem zwolenniczka starzenia sie. Gdyby mnie bylo stac, i gdybym sie nie bala, to zrobilabym sobie absolutnie wszystkie mozliwe zabiegi na twarzy. Botoks, zlote nici, lifting, wypelniacze, nie wiem, co tam jeszcze. Mialabym wielkie usta, podniesione policzki, i zero zmarszczek. Oczywiscie nie w sposob totalnie oczywisty, nie chcialabym wygladac jak kopia setek innych kobiet, ktore wygladaja zupelnie tak samo. Ale nie widze zadnej atrakcji w zmarszczkach. Nie jestem zwolenniczka teorii, ze kazda zmarszczka pokazuje moje doswiadczenia zyciowe. Doswiadczen mam duzo, i ja to wiem, ale niekoniecznie chce to na twarzy obnosic.

Wiec chcialabym miec gladka twarz na starosc, gladkie rece i dekolt, i dlugie wlosy. Bo dlaczego niby kobieta w pewnym wieku lepiej wyglada w krotkich wlosach? Wcale nie. Ja lubie dlugie, i nie bede obcinala tylko dlatego, bo spoleczenstwo uwaza, ze tak wypada. Rowniez chcialabym nosic krotkie spodniczki, jesli mi kolana nie obwisna za bardzo, albo jeansy. I w ogole nie chcialabym sie zachowywac statecznie, bo nigdy nie bylam stateczna, wiec dlaczego niby teraz mialabym sie stac?

Stanowczo stwierdzam, ze nowoczesna ‘stara’ kobieta wcale nie musi byc ‘babcina’.

A jakie jest Wasze zdanie na temat ‘starzenia sie z godnoscia’? 

Oto kilka przykladow na to, jak kobiety w pewnym wieku wciaz moga byc mlode! 

1. Niesamowity styl! https://www.accidentalicon.com/

2. Stroj odpowiedni do wieku? Nie, dziekuje: https://www.notdressedaslamb.com/

3. Cudownosci! http://stylecrone.com/

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.