Czysty, ale nie dziala.

Znacie te paskudne zacieki od kropel wody na kabinie prysznicowej? No wlasnie.

Znalazlam swietne rozwiazanie. Podobno dziala za kazdym razem, i jest tanie! No to zrobilam tak, jak mi kazali: przygotowalam miksture, spryskalam nia kabine, przetarlam gabka, i to tyle – teraz wystarczy tylko splukac.

Niestety, splukanie okazalo sie zadaniem najtrudniejszym, poniewaz dokladnie w tym momencie (zlosliwosc rzeczy martwych!) prysznic sie zepsul – guzik, ktorym wlacza sie prysznic wpadl do srodka. I dupa blada.

Musialam splukiwac wiaderkiem. Uwierzcie mi, zadanie nielatwe.

Wieczorem zupelnie zapomnialam o tym, ze zepsul sie prysznic, i glowe wysmarowalam sobie olejem (bo mam taki plan, ze sie dochowam bujnych, dlugich, blyszczacych lokow. Kiedys. Pewnego dnia). Oczywiscie teraz mam problem, bo nie mam jak tego tluszczu z glowy zdjac. Jutro chyba bedzie gladko przylizana fryzura zakonczona kitka. No i wydatek rzedu okolo £400 na hydraulika i nowy prysznic.

Ale za to kabina prysznicowa blyszczy i lsni jak w domu pokazowym z Twojego Stylu.

Jesli ktos sie nie boi, ze go spotka podobny pech, oto przepis na cudowna miksture (ktora dziala!)

Pol szklanki octu podgrzac troche (ja nie grzalam, i tez zadzialalo), dodac pol szklanki Ludwika lub innego plynu do zmywania, wymieszac to wszystko (w butelce z ‘pryskaczem’) i spryskac tym kabine prysznicowa. Przetrzec gabka, splukac (ha ha ha), i juz.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.