P.S. do komentarza

Przytaczam tutaj jeden komentarz, poniewaz jesli frisky2 mysli, ze nie lubie Kataru, to moze inni tez tak mysla? A ja nie chce, aby ktokolwiek tak myslal, bo to byloby nie fair. Dlatego najpierw komentarz, a potem moja odpowiedz.
frisky2
2004/09/23 15:42:25
Jest takie powiedzenie angielskie: jak czegos nie mozesz zwalczyc, to staraj sie to polubic.
Mam wrazenie ze mialoby zastosowanie do ciebie: ten Katar przyjmujesz jako zlo konieczne, bo tyle tam innych i dziwnych rzeczy i zwyczajow, do ktorych trudno sie przyzwyczaic. Ale jakby popatrzec na to z innej strony, odnalezc te pewna beztroske cechujaca tych ludzi, nie przejmowanie sie przyszloscia, zrozumiec, ze zwykla czynnosc urzednicza zalatwia sie nie w 30 minut jak w Polsce, ale w 3 dni, to wtedy zycie staloby sie lzejsze i nabraloby barw. A upal? tez jest do zniesienia, po pewnym czasie nawet jest tak normalny, ze nie stanowi problemu. Pozdrawiam
I moja odpowiedz

Ale to wcale nie jest tak. Bo ja naprawde lubie Katar. Pomimo tych wszystkich absurdow, i rodowitych Katarczykow, ktorzy patrza na wszystkich z gory, i nudy. Bo tu jest po prostu nudno (ja sie nie potrafie nudzic, wiec sobie szukam roznych rozrywek, ale fakt jest faktem). Ja nie narzekam na Katar (tak mi sie wydaje, w kazdym badz razie 🙂 ), ja tylko opisuje te absurdy.

I to chyba dobrze, bo juz zauwazylam, ze do niektorych rzeczy, ktore mnie dziwily na poczatku, sie przyzwyczailam, i traktuje je jak cos normalnego. A tak to zawsze moge sobie wrocic, poczytac, i nie pojdzie w zapomnienie.

Np. moj maz, on kocha Polske. Ale tuz po przyjezdzie wiele rzeczy go dziwilo, wiele rzeczy wkurzalo. I o tym mowil. Nie potrafil wielu rzeczy zrozumiec. Teraz nie potrafi wymienic nawet kilku z nich. A Polske, jak juz napisalam, kocha.

 

Bo lubi sie cos (albo kocha) pomimo.

 

Dlatego frisky2, i wszyscy inni: jesli ktos mysli, ze mi sie Katar nie podoba, to prostuje: podoba mi sie. Nie zawsze, ale generalnie i w wiekszosci.

A jak mi sie przestanie podobac, to dam Wam znac.

🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.