Gold’s Gym

Znow sie przeprowadzamy 😦  Juz mam tego dosyc – wieczne pakowanie i rozpakowywanie….

Do tej pory mieszkalismy w sluzbowej willi (tutaj nie ma domow, wszystko sa "wille". Chyba specjalnie taka terminologie objeli aby sobie humory poprawiac: Oh, ja mieszkam w willi! Oh, moje trzy zony maja cudne wille!" 🙂 ).

Dzis ostateczna przeprowadzka, juz rzeczy przeniesione…

Poniewaz nie mamy jeszcze karty pobytu (a bez tego ani rusz, nic sie nie da), nie bede tam miala internetu. Nie wiem, na jak dlugo, wiec na wszelki wypadek juz teraz sie pozegnam (na tydzien przynajmniej. Obiecali mu ta karte w tym tygodniu, ale tutaj jest Qatar…). Ale koniecznie pamietajcie o mnie, poniewaz "I’LL BE BACK…."

A na pozegnanie historyjka z Gold’s Gym.

Gold’s Gym jest jedyna niezalezna silownia (sa inne, ale te "inne" naleza  do klubow). W calym Katarze. Znajduje sie na D-ring Road, niedaleko naszej willi.

Silownia ma w nazwie "zloto". Tutaj wszyscy sie kochaja w zlocie. Wszystko jest zlote, nawet auta sa "zlote", meble maja "zlote" wstawki, "zlote" schody, no wszystko.

Gold’s Gym nie bez kozery nazywa sie "zlota". Otoz budynek jest caly… zloty. I to bez przesady – okna, sciany, nie zolte, ale zlote… (zdjecie dam jak tylko wywolam..)

Silownia jak silownia – dosyc duza, przy kazdej maszynie do kardio jest osobny telewizorek, 1 sala do aerobiku….

Godziny wylacznie dla pan – 7:00-11:00

Godziny wylacznie dla panow – 11:00 do zamkniecia (zapomnialam, moze 22:00?)

Jawna dyskryminacja kobiet.

Pytam sie, czy gdybym chciala przyjsc podczas "meskich" godzin, to czy moge? Bo mi towarzystwo panow nie przeszkadza, przyzwyczajona jestem, w "barbarzynskiej" Polsce nie dbaja o panie, i nie zapewniaja im komfortu "ladies only".

Absolutnie nie, dowiaduje sie, to jest zakazane.

No dobrze. Nie to nie.

A ile kosztuje? pytam sie. W Polsce za duza, nowa silownie placilam 150pln miesiecznie. Gold’s Gym jest "nieco" drozsza:

Dla pan:

  • 1 miesiac: QR 400 (plus QR 50 oplata wstepna)
  • 1 rok: QR 2250 (plus QR 50 oplata wstepna)

Dla panow jest jeszcze drozej:

  • 1 miesiac: QR 600 (plus QR 50 oplata wstepna)
  • 1 rok: QR 3500 (plus QR 50 oplata wstepna)

Niestety, za zlote progi jak na moje nogi….Obrosne tluszczem, kondycja mi spadnie, a 2300 wydam na bielizne korygujaca i krem odchudzajacy 🙂


Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.